Bemutatkozás |
---|
A Tesco Otthonról célja, hogy Ön otthona kényelméből választhassa ki termékeinket. Folyamatos fejlesztéseink révén garantáljuk, hogy a legjobb minőséget nyújtsuk. Minden termék frissességét és minőségét alaposan ellenőrizzük, így biztos lehet benne, hogy a rendelése pontosan azt nyújtja, amit vár. **Kiváló minőség minden kiszállítás során** Minden megrendelt termék szakszerűen, az ideális hőmérsékleten kerül tárolásra és szállításra egészen az otthonáig. Ezzel biztosítjuk, hogy termékeink a lehető legfrissebben érkezzenek Önhöz. **Panaszkezelés egyszerűen és gördülékenyen** Amennyiben bármilyen elégedetlenség merülne fel, ügyfélszolgálatunk gyors megoldást kínál. Nem szükséges bizonyítékokat küldenie, az ügyintézés a lehető legkényelmesebben és legrövidebb idő alatt zajlik. **Hogyan működik a rendelési folyamat?** 1. Válogasson több ezer termék közül. 2. Válassza ki a legmegfelelőbb kiszállítási időpontot. 3. Rendelését a kiszállításig megfelelő körülmények között tartjuk. 4. Az átvételnél lehetősége van azonnal visszaküldeni a nem kívánt termékeket. 5. Egyszerű és kényelmes rendelés akár mobilapplikáción keresztül is. **Válasszon a házhozszállítás vagy a személyes átvétel között** A Tesco Otthonról különböző opciókat biztosít, hogy a vásárlás az Ön igényeihez igazodjon: az ajtóig történő szállítás, vagy az átvételi pontokon való kényelmes, gyors átvétel. **Árgarancia és helyettesítő termékek** A rendelés és az átvétel napja között áraink nem változnak, így biztos lehet benne, hogy az Ön által rendelt termékek az eredeti áron kerülnek kiszámlázásra. Amennyiben egy termék nem áll rendelkezésre, helyettesítő terméket kínálunk, amelynek elfogadása teljes mértékben az Ön döntése. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) Tesco Online boltról! Szerintem ez a bolt...
Évek óta rendeltem online házhozszállítást. Mindig előre utaltam zárolt összegben az előzetes végösszeget. 3x szállítottak hiányosan. Először a sofőrt felhívtam és nemsokára visszajött a hiányzó táskával. Akkor még megadták a sofőr telefonszámát, más futarcéghez hasonlóan. Utolsó előtti esetnél már 1 termék hiányzott, de amikor telefonon az ügyfélszolgálatnak (most már csak az autó szám... Tovább »a van a számlán, amivel a vevő semmire se megy) ezt jeleztem, elnézést kértek, és mondták, hogy a ki nem szállított áru árát nem vonják le a számlámról. Utolsó esetben már 4 áru hiányzott, majdnem 4000 Ft értékben. Megint telefonon jeleztem a hiányt, de most már azt közölték, hogy levonják a számlámról a hiányzó áruk árát is, és majd 30! !! ! napon belül utalják vissza a pénzemet. Kétféle elintézési mód kb. 6 héten belül. Ezután kaptam egy emailt, amiben kérték, nyilatkozzak, visszautalást kérek vagy kupont... Válaszoltam, hogy nyilván a pénzemet adják vissza. 2x írtak újra, hogy mivel nem válaszoltam, reklamációmat elintézettnek veszik... Válaszoltam, újra megküldve az előző válaszomat, amit biztosan megkaptak. Pár nap múlva kaptam ezzel a rendeléssel kapcsolatban egy elégedettségi kérdőívet... Miközben még azért küzdöttem, hogy egyáltalán válaszra méltassanak, rögzítették-e, hogy bizony a pénzemet kérem és nem kupont. Utoljára tegnap kaptam levelet tőlük, de csak újabb sürgetésemre válaszolva kb. 1 hét múlva, amiben leírták, hogy elindították a visszautalást, de hát az banktól függően időbe telhet... És remélik, vásárlójuk maradok.
A hiányos teljesítésük óta eredménytelenül eltelt 20 nap. Azóta használják a pénzemet, mert valahogy a levonást azonnal meg tudják oldani, a visszafizetés viszont iszonyú bonyodalmakkal jár... Soha többé tesco házhozszállítást!
Nem jártam egy ideje az hipermarketükbe, mert nem esik útba. Azért kezdtem használni az online oldalt. Legalább zokszó nélkül kihozták a külterületre. Volt nekem is, hogy a megrendelt akciós termék helyett teljesen eltérőt, vagy más kiszerelést hoztak, jóval drágábban, akkor nem fogadtam el. Most viszont megleptek azzal, hogy a clubcardomat is elvették, mert szerintük az nem az enyém. Mi... Tovább »ndössze azért, mert másik email címet használtam az online regisztrációkor. Hát így szűnt meg a kapcsolatom a Tescoval.
Ma 11 és 12 között volt az idősáv. A futár 9 órakor elkezdett zaklatni telefonon és több sms-ben, hogy most hozná, mert neki Bécsbe kell mennie. Természetesen nem tudtam fogadni, nem ezért jelöltem be a 11-12 órát.
11 és 12 között nem hozták. Az ügyfélszolgálatnak elmondtam a panaszomat, aki azt mondta, hogy talán fél egy felé kihozzák, de nem biztos, mert vasárnap van! !! ! Nekem ni... Tovább »ncs vasárnap? Ők munkaidőben vannak, én pedig a fizető megrendelő vagyok.
Közöltem, hogy 12-kor el kell mennem, nem is tudom a telefont felvenni, nem is leszek itthon.
Ennek ellenére kettő körül ideállított a kocsi és itt állt legalább fél órát, miközben rengetegszer hívott telefonon és több sms-t is írt. Jó darabig nem láttam, mert olyan helyen voltam, hogy nem tudtam vele foglalkozni.
A szomszéd értesített, hogy itt áll egy kocsi. Felhívtam az ügyfélszolgálatot, hogy menjen el innen a kocsi, nem is értesítettek, hogy jönne.
Közben láttam egy sms-t, melyben az ügyfélszolgálat megparancsolta, hogy vegyem fel a telefont és vegyem át az árut. Miféle modor ez? Nem én szegtem meg a szerződésben foglalt időintervallumot, hanem ők.
Aztán új e-mailben értesítettek, hogy mivel nem vettem át az árut, törölték a megrendelést.
Este 5 után pedig hat sms-t küldtek, a Tesco aláírásával és számának feltüntetésével, de az sms-ek németországi számról érkeztek. Gondolom, valakinél német előhívójú mobil lehetett. Csaló nem lehetett, mert honnan ismerte volna a rendelés körülményeit, melyek az sms-ekben szerepeltek.
Ez a zaklatás még kijárt nekem, mert merészeltem panaszkodni, és merészeltem nem hagyni magam csicskáztatni.
Az utóbbi néhány hónapban nem is rendes Tesco-s jármű hozta a rendeléseimet, hanem alvállalkozót küldtek, akinek nem hűtős kocsija van, mégis a hűtést igénylő árukat is kiküldik vele. Egyszer a hús meg is romlott, mire ideért.
Egy időben voltak promóciós termékminták, de most már csak a szórólapok jutnak el hozzám.
Nem lenne gondom a helyettesítő termékekkel, ha értelmesen kezelnék a... Tovább » dolgot. A karfiol helyett brokkoli nekem nem fér bele. Egyszer cukormentes kekszet rendeltem, és nem egy másik márkából hoztak cukormenteset, hanem ugyanabból a márkából cukrosat. Legutóbb kávékapszulákat rendeltem, bejelöltem, hogy nem kérek helyettesítő terméket, mégis teljesen másik ízeket kaptam.
Folyamatosan hanyatlik a Tesco online rendelés színvonala, de sajnos a madaras meg a fenyőfás áruháztól sem jobb rendelni.
90 perces késés, erről a megjelölt idősáv vége előtt 10 perccel kaptam tájékoztatást...
Miota covid van, rendszeresen rendelunk a Tescobol.... more or less rendben is szokott lenni. De mivel Vecsesen lakunk, itt eleg nehez elore idopontot foglalni, - leven ugye Vecses a vilag vegen van
Az online rendelés és rendszer vállalhatatlan! Egy ekkora cég 2022-ben ott tart, hogy az interneten készleten levő lefoglalt, átvételi időpontot is rögzített terméket eladja másnak? ?? És ezt nem először csinálják meg a gyerekemmel! Ha nem lenne moderálva a véleményem, most tele lenne káromkodással!
A közölt árak sem stimmelnek!
Reklám csalás!
Fel kéne jelenteni azokat, akik ilyeneket adnak közre!
Életem első rendelését törölték, ami a személyesen átvételnél derült ki. Az átadó kolléga főnöke annyival zárta le, hogy tegyek panaszt a vevőszolgálaton. Soha többé Tesco, nem csodálom, hogy évről évre jelentős piaci részesedést veszítenek!
Tömören: Katasztrófa! A megrendendelt tételekből 8-at ki sem szállítottak, további 7-et pótoltak valamivel. Az összes jégkrém folyósra olvadtan érkezett meg, ezt visszafagyasztani már nem lehet, 2500Ft landolt is a kukában. LED izzóból a megrendelt helyett másikat küldtek, jóval drágábban, ami még nem lett volna baj, de annyi esze már nem volt a kedves kollégának, hogy a színhőmérséklete... Tovább »t megnézze amikor másik terméket választ, így az eredetileg rendelt melegfehér helyett, egy vakító hidegfehér izzó érkezett, drágábban. Gyakorlatilag a 33k-s rendelés jelentős részével volt valami probléma. Ez volt az utolsó alkalom, hogy innen rendeltem. Minősíthetetlen!
Tesco Online(hagyományos bolt) | |
---|---|
Cím: |
2040 Budaors, Kinizsi street 1-3.
Térkép » | Megközelítés » |
Tesco Budaörs Hipermarket(hagyományos bolt) | |
---|---|
Cím: |
2040 Budaors, Kinizsi u. 1-3.
Térkép » | Megközelítés » |
Nyitvatartás | |
hétfő | 00:00 - 00:00 |
kedd | 00:00 - 00:00 |
szerda | 00:00 - 00:00 |
csütörtök | 00:00 - 00:00 |
péntek | 00:00 - 00:00 |
szombat | 00:00 - 00:00 |
vasárnap | 00:00 - 00:00 |
Térkép | |
---|---|
A böngészője nem támogatja a helymeghatározást. Kérjük, adja meg a kiindulási címet!
A böngésző által történt helymeghatározás nem sikerült. Kérjük, adja meg a kiindulási címet!
Az Ön által beírt címet nem sikerült beazonosítani. Kérjük, pontosítsa a kiindulási címet!
A megadott címre túl sok kiindulási lehetőség található. Kérjük, pontosítsa a kiindulási címet!
Az Ön által beírt címet nem sikerült beazonosítani. Kérjük, pontosítsa a kiindulási címet!
Helymeghatározás
Kiindulási cím
OK
|
|
Üzletek és átvételi pontok | |
TESCO ONLINE
2040 Budaors, Kinizsi street 1-3.
|
TESCO BUDAÖRS HIPERMARKET
2040 Budaors, Kinizsi u. 1-3.
|
Összes
|