Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Pick Pack átvételi pont |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) Telekom.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Nem tudok jót írni, csak rosszat. Ha költözöl, NE VIDD ÁT AZ ELŐFIZETÉSED, vagy légy nagyon körültekintő, mert nálunk a telekom saját szerelője elvitte a régi router, de nem adta le a Telekomnak. ( Nem tudom miért lopott el egy régi routert, vagy csak ennyire trehány, más kárán örvendező emberszabású lény volt? De nekünk kárt okozott). A telekom több tízezer forint kártérítést vert ránk.... Tovább » 20 év után aznap adtam vissza az összes előfizetést. Velem szemben etikátlanul, csaló, tolvaj módon jártak el, senkinek sem ajánlom!
Azóta én havi 25ezer forinttal kevesebbet fizetek telefon díjcsomagokra, mivel sokkal jobb/olcsóbb díjcsomagot ajánlott más szolgáltató! Kedves Telekom... sokat akart a szarka, de nem bírta a farka? Nem éri meg trükközni, átverni az előfizetőket, mert a pénzünket máshol is el tudjuk költeni, mondjuk ott ahol nem átverésre játszanak! A lehúzásuk végül nekem jót hozott, maguknak évi milliós veszteséget.... érdem szerint!
Telekom.hu (2 hete)
Kedves Jade!
Mindenek előtt elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségekért. Biztosíthatunk róla, hogy kollégáinknak egyáltalán nem áll szándékában és érdekében ügyfeleink megkárosítása, feltehetően valamilyen hiba történhetett a folyamat során és ezért nem került dokumentálásra a régi router visszaérkezése. Mindenképpen azt javasoljuk, hogy egyeztess ügyfélszolgálatunkkal és jelezd a történteket, így utána tudunk járni a dolognak és adott esetben a kiszámlázott kártérítést is törölni tudjuk. ^Dániel
Nem lehet számlát módosítani, mert nem engedi azt írja számlatartózás miatt. Egyoldalúan módosították a számlahatáridőt nekem nem megfelwlő dátumra hónap vége 27-re. A mobilnál az sms már nem korlátlan a korlátlan csomagban eua számit kiszámlázták, a gigaerős nettől meg a betárcsázos netem ia gyoraabb volt anno. De arról már jött értesítés, hogy emelés lesz 3, 7% infláció követő. Köszi ... Tovább »népnyúzok. A riasztó távfelühyeletet már felmondtam a pofátlan 100%-os emepés miatt. Ezen meg gondolkodom! Sok sikert más szolgáltagóknál pont a fele
Telekom.hu (2 hónapja)
Szia Olasz22! A számlafizetési határidő nem módosul havonta, előfizetőinknek megfelelő időintervallumot biztosítunk a befizetésre. Ahhoz, hogy mielőbb segíthessünk Neked, kérjük, írj nekünk az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön. Köszönjük! ^Lia
Az a stílus, ahogy a chaten, valamint a levelekben kommunikálnak az előfizetőkkel, tisztán mutatja, mennyire semmibe lehet venni a hazai szegmenst és hogy milyen szolgalelkű, ostoba emberekkel teli országa is Magyarország. Szerencsére már van rengeteg alternatíva olcsóbban, csak nem a lehúzós magyar cégekkel kell leszerződni. (lengyeleknél van korlátlan csomag olcsóbban, ami használható ... Tovább »idehaza is, vagy a viber korlátlan csomagja is sokkal olcsóbb. : D)
Telekom.hu (3 hónapja)
Szia! A kellemetlenségért ez úton is elnézésedet kérjük. Kollégáinkat folyamatosan képezzük, így bízunk benne, hogy a jövőben csak pozitív tapasztalatokkal gazdagodsz amikor felkeresed ügyfélszolgálatunkat. ^Dániel
Én is fejlesztőként dolgozom, de ez teljesen abszurd hogy egy ilyen kaliberű cégnek HASZNÁLHATATLAN a weboldala. Én kérek elnézést hogy elakartam költeni a pénzemet. 1 hónapja nem tudom megrendelni a TV készüléket (egyéb problémák is adódtak de azokat hagyjuk) , a kosárba rakom gombra kattintva egy üres felugró ablak jelenik meg. Üres, semmit nem ír ki, csak X-el be lehet zárni és ennyi.... Tovább » Inkább megrendelem drágábban máshol, csak közöm ne legyen hozzájuk. Feleslegesen elcsesztem egy csomó időmet erre, legalább 5ször beszéltem már az ügyfélszolgálattal, ezért hogy ne csináljanak semmit. Amikor már én kerestem őket, a kérés az volt hogy újból küldjem el a képet a hibáról, amit már elküldtem.... ?? ?? ? Arról az idegesítő chatbotról ne is beszéljük, oké van chatbot, legyen, de miért nincsen opció amivel egyszerűen kérhetek egy ügyintézőt? Hiszen nyilván tudom hogy a chatbot nem fogja megoldani a problémámat. A hibákat sem lehet nyomon követni, fogalmam nincsen mit csinálnak, valószínűleg semmit, legutóbbi válasz az volt másfél hete hogy 3 napon belül megnézi a fejlesztő, igen persze.
Telekom.hu (3 hónapja)
Kedves Ernő!
Mindenek előtt elnézésedet kérjük a felmerült kellemetlenségért. Megértjük a bosszúságodat, de biztosíthatunk róla, hogy a bejelentéseddel foglalkoznak kollégáink és mindent elkövetnek a mielőbbi javítás érdekében. Ha még mindig tapasztalható a hiba, úgy feltehetően valamilyen összetettebb probléma állhat a háttérben. Ügyfélszolgálatunk a 1414-es számunkon, és az általad is említett chat felületen tud segítségedre lenni a TV készülék megrendelésében.
Amennyiben virtuális asszisztensünk nem tud saját maga megoldást kínálni, úgy élő ügyintézőhöz fogja irányítani a beszélgetést. ^Dániel
Nagy méretű tévét rendeltem (190 centi) , tovább tart a kiszállítás, de hétvégi rendelést, már csütörtökön tudták volna teljesíteni. Választhattam dátumot. Futár aznap reggel hozta is.
Ingyenes kiszállítás, plusz a futár is normális volt, telefonált 15 perccel érkezés előtt és még a második emeleti lakásba is segített felhozni (INGYEN). Máshol ugyanez 5000 házhoz + 3000 emeletre!
Kam... Tovább »atmentes részletre vásároltam, szerintem ez jó megoldás, mert az utolsó részlet befizetése 2 év múlva még annyira sem lesz megterhelő mint most az első.
Most rendeltem tőlük először, de korántsem biztos, hogy utoljára.
Ismerős ajánlotta, kb 5-6 alkalommal rendelt már innen és minden max 2 nap alatt megjött.
Telekom.hu (4 hónapja)
Kedves Gábor! Köszönjük, hogy megosztottad pozitív tapasztalatod! :) Örömmel fogadtuk visszajelzésedet! ^Petra
A telekomtól online rendeltem volna egy tévét szolgáltatás nélkül, egyösszegben fizetve, de ezek a szerencsétlenek nem tudnak elszámolható áfás számlát adni. Az egyik telefonos ügyintéző azt mondta, hogy menjek be egy üzletbe, a másik pedig azt, hogy hiába megyek, mert ott sem fognak adószámos számlát adni. Jópár éve pont az ilyen anti ügyfélkozpontú hozzáállásuk miatt hoztam el tőlük az... Tovább » összes szolgáltatásunkat, de azt álmomban se gondoltam volna, hogy 2024-ben már egy sima terméket sem lehet tőlük vásárolni!
Telekom.hu (5 hónapja)
Szia AntiKom! ÁFA-s számlát ki tudunk állítani, amire rá kell írni a vevő, NAV által kiadott, érvényes adószámát is. Amennyiben ennek birtokában keresed fel Telekom üzleteink egyikét, kollégáink a segítségedre lesznek. ^Gabi
A telekom botrány és egyben katasztrófa cég.
Online rendeltem részlet fizetéssel egy Philips televíziót, ami a kézhez vételnél azonnal kiderült hogy hibás. Elszállíttattam a Telekommal és kértem egy készülék cserét. A Hisense csere készülék meg is érkezett, átvettem és működik.
De ott bent a Telekomnál hatalmas problémák lehetnek, ugyan is nem a Hisense csere készülék számláját küldi... Tovább »k mai napig, hanem a hibás Philips tévé számláját, , amit természetesen nem fogok befizetni. Mind ezt jeleztem nekik időben. Megígérték papír formátumú levélben hogy törlik a hibás számlát és elküldik a Hisense csere készülék számláját, de nem történik semmi. Hiába várják hogy az elszállított, hibás Philips tévé részlet számláját fizessem, nem fog menni.
Döbbenet és botrány, hogy egy egyszerű számlázást nem képesek elvégezni.
A poén, hogy a Hisense csere tévé ára alacsonyabb is. Tehát árkülömbség van a két készülék között.
Rendezni fogom velük az anyagiakat és felmondok náluk minden szerződést.
Telekom.hu (5 hónapja)
Szia! Kérjük, hogy ügyfélszolgálati kérdésekkel, panasszal kapcsolatban keresd a Telekom ügyfélszolgálatát, vagy vedd fel velünk a kapcsolatot az m.me/TelekomHU oldalról. ^Andrea
8 év szerződés után fel bontottam velük a szerződést a hitvány szolgáltatás és probléma megoldó készség miatt. Nincs szolgáltatás de a teljes havidíjat ugyan úgy kiszámlázzák.
Telekom.hu (6 hónapja)
Szia Dezső! Szomorúan olvastuk, hogy negatív tapasztalataid voltak a szolgáltatásunk minőségével és a hibaelhárítással kapcsolatban! :( Ha bármi kérdésben segítségedre lehetünk, fordulj hozzánk bizalommal az m.me/TelekomHU elérhetőségünkön és igyekszünk minél hamarabb megoldást találni a felmerült problémára! ^Zsolti
Ritkán rendelek, de akkor is hibák sorába ütközöm.
3 hete a Telekomnál senki nem tudja, hogy hol van a rendelt TV-m, mert a folyamat valahol elakadt!
Egy egyszerű vásárlást szerettem volna véghezvinni, el szeretném költeni náluk a pénzemet, de egyszerűen képtelenek erre. Senkinek nem ajánlom! !!
Telekom.hu (6 hónapja)
Kedves ügyfelünk! Nagyon sajnáljuk, hogy gond adódott a megrendeléssel! Amennyiben még nem jelezted az ügyfélszolgálatunknak, kérjük, írj nekünk az m.me/TelekomHU elérhetőségen, hogy segíthessünk a probléma mielőbbi megoldásában. ^Zsolti
Több, mint 20 éve vagyunk céges előfizetők, de amint lejár az aktuális hűségidő menekülünk innen az összes előfizetésünkkel. A szolgáltatás minősége jó, de az ügyfélszolgálat az utóbbi pár évben már kritikán aluli. Túlszámlázások, sorozatos tévedések a mi kárunkra, folyamatos reklamáció írás...
Telekom.hu (7 hónapja)
Szia Robi! Nagyon sajnáljuk, hogy negatív tapasztalataid voltak a számlázással és az ügyfélkiszolgálással kapcsolatban. Amennyiben a számlázást érintően továbbra is fennállna probléma, kérjük, küldd el nekünk a részleteket ezen a linken: https://bit.ly/3nxWvCu elérhető felületen keresztül , hogy illetékes kollégáink mielőbb kivizsgálják az ügyet és megtalálják rá a megoldást. Együttműködésed köszönjük! ^Zsolti