Bemutatkozás |
---|
Modernkori online bútorbolt, ahol a kiváló minőség mellé a legjobb árok társulnak. Országos házhozszállítás és visszavásárlási garancia! smartbutor.hu info@smartbutor.hu |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás |
Rendelési módok: | Webshop |
Írjon véleményt a(z) smartbutor.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Rendeltem egy asztalt ami elvileg raktaron volt persze telefonhivasom után leszedték a weboldalrol hogy raktáron van , 6 het után irtam emailt ugyan mivan a butorral nem valaszoltak 6 uzenetre felhivtam oket hogy kepzelik igen felhaborodottan hisz hat azert csak ök a szolgáltatok a holgy kozolte nekem nem fognak semmit rendelni elkuldtem a "...". Ne rendelj innen mert nem kapsz semmit . ... Tovább »Webáruház akiknek nincs terméke sem!
smartbutor.hu (1 hete)
Kedves Vásárlónk!
Nem volt raktár készletünkön a termék, így sajnos gyártási ideje volt. Az elmúlt időben fellépő alapanyaghiányok miatt, sajnos a gyártási, szállítási idők is megnövekednek. Elnézést kérünk a kellemetlenségért, bízom benne, hogy a jövőben még elégedett vásárlóink között üdvözölhetjük.
További szép napot kívánok!
5 hónappal a rendelés leadása után kiszállítottak egy hibás bútort, amely jelzése után még semmi nem történt, egyelőre a kákán is csomót keresnek. Keresem sorstársaim, lépjünk fel együtt a bolt ellen, mi megtesszük a fogyasztóvédelem felé a bejelentést, amennyiben igény mutatkozik, kiírok egy e-mail címet ahol felvehetjük a károsultakkal együtt a kapcsolatot, a tömeges feljelentés mindig... Tovább » jobb mint az egyéni.
Kérem a bolt mielőbbi intézkedését az ügyemben.
smartbutor.hu (10 hónapja)
Kedves Tünde!
A ügyintézés emailben történik, hamarosan felveszik a kapcsolatot Önnel a kollégák. Nincsen szükség semmilyen károsultak keresésére. Bízom benne, hogy hamarosan megoldódik a probléma, és elégedett vásárlóink közt köszönthetjük. További szép napot kívánok!
Rendeltem egy kanapét február közepén, ígéretük szerint április 15-én szállítják. Írtam nekik április végén, még azon a héten lehet, hogy érkezik. Eltelt egy hónap, semmi jelzés nem jött, írtam nekik újra, nem válaszolnak két napja. Sajnos nem olvastam el az értékeléseket, ahogy látom mindenki így jár...
Ma írtam nekik, hogy lemondom a rendelést, remélem azt megkapják, mert át nem vesz... Tovább »em, az biztos.
smartbutor.hu (10 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnos így ismeretlenül nem tudom beazonosítani és utána nézni rendelésének. Kérem keresse ügyfél-szolgálatunkat, készségesen állunk rendelkezésére.
További szép napot kívánok!
4 hónap után leszállítottak egy hibás terméket, és hetek óta nem reagálnak arra se, hogy ezt többször jeleztem.
smartbutor.hu (10 hónapja)
Kedves Dávid!
Köszönöm, hogy jelezte, hogy probléma van a termékkel. Kérem vegye fel velünk a kapcsolatot újra, mert nem kaptunk Öntől semmilyen emailt, a probléma jelentéséről.
Várjuk az emailt!
További szép napot kívánok!
41943-873522 rendelésszám.
2023 DECEMBERÉBEN LEADOTT komód rendelést, a mai napig nem tudták szállítani.
Minek működtet valaki egy webáruházat, ha egy rendelés teljesítése ilyen komoly kihívásokat jelent?
Mint olvasom, nem csak nálam fordult ez elő.
Soha többet ettől a társaságtól.
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Vásárlónk!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Sajnálatos mód, újra alapanyaghiányok vannak gyártóinknál, több esetben. Bízunk benne hamarosan rendeződnek az ilyesfajta problémák.
Ajánlom raktár készleten lévő termékeinket, azokat mihamarabb tudjuk szállítani. További szép napot kívánok!
2023. 12. 01. rendeltem egy komodot. Sajnos a mai napig nem érkezett meg. Telefonos megkeresésemre mindig azt a választ kaptam, hogy most érkezik meg a termék és a jövőhéten szállítjuk. Kérdésem hogy mikor jön el az a jövőhét? Hát ezek után soha többé Smartbutor.
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Erika!
Sajnos így nem tudom beazonosítani és utána nézni rendelésének. Kérem keresse ügyfél-szolgálatunkat, készségesen állunk rendelkezésére.
További szép napot kívánok!
Novemberben rendeltem egy tükröt, felhívtak pár nap múlva hogy csak februárban érkezik... Nem volt sürgős, úgyhogy leokéztem. Február 2-án hívtam őket, azt mondták 1-1, 5 hét és megkapom. Eltelt 2 hét, nem kaptam se emailt, a telefont pedig nem veszik fel. Sajnos csak most láttam a véleményeket, ha tudom, nem is rendelek tőlük. Szerencsére utánvéttel rendeltem, nem tudtak lehúzni.... Tovább »
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Vásárlónk!
A termék valóban határidős volt a gyártónál, előrendelést vettünk fel rá. Nagy öröm számunkra, hogy a termék újra elérhető, és hamarosan érkezik hozzánk. Szállítással kapcsolatban keresni fogjuk.
Köszönjük türelmét.További szép napot kívánunk!
Nagyon elégedett vagyok! A rendelést követően kaptam e- mailt és telefonon is tajékoztattak mikorra várható a komód. Nem volt jó nekem a szállítási időpont de készségesen segítettek ebben is.
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Zsófia!
Köszönjük értékelését, örülünk, hogy elégedett szolgáltatásunkkal. Várjuk vissza Szeretettel!
További szép napot kívánunk!
Egy írósztalt és egy széket rendeltem hozzá december 3-án. Rendelés után 1-2 nappal felhívtak, hogy kb 1 hét múlva tudják szállítani. Jó, rendben. Eltelt az 1 hét, semmi. Írtam emailt, érdeklődtem, mikor. Semmi válasz azóta sem. Majd karácsony hetén hívtak hétfőn, hogy kedden hozzák. Mondtam, sajnos nem jó az időpont, de más napot nem kérhettem. Kértem, hogy akkor kedden szállítsák az an... Tovább »yukámhoz, ugyanabba az utcába, csak a másik végére. Ez nem lett volna probléma, de azt mondták, hogy a futár csak a házhoz viszi, anyukám menjen le, és ő vigye fel. Mondtam, ez nem működik, anyukám nincs olyan állapotban, hogy egy asztalt és egy széket egyedül felvigyen. Megkérdezte az ügyfélszolgálatos, hogy van-e lift, igen van, 6. emelet. Erre a válasz, hogy akkor felviszi a futár 6. 900 Ft-ért, vagy 7. 900-ért, nem emlékszem pontosan... Ezen kiakadtam, de nem akartam ennyit pluszban fizetni, így elnapoltuk a szállítást januárra. Január első hetében pénteken hívtak, megismertem a számot, de nem tudtam felvenni, mert vezettem, nem volt nálam füles. Aznap 6x-7x hívtam őket, folyamatosan foglalt volt. Délután 4 körül végre felvették, az ügyfélszolgálatos azt mondta, sajnos a hétfői fuvar betelt, lecsúsztam a hétfői szállításról. Próbálkoztam szép szóval és idegesen is, hogy ilyen nincs, hogy 1 hívás után nem próbálnak újra felhívni, semmi eredménye nem volt. Majd hívnak, ha megint lesz a kerületbe szállítás. 1 hét múlva hívtak, megbeszéltük a szállítás időpontját, és azt is, hogy az eredeti, azaz az én címemre hozzák, ne anyukáméra. Kérdeztem, hogy akkor a ház előtt teszi le a futár a bútort? mire az volt a válasz, hogy alapesetben igen, de nagyon szívesen felviszi az emeletre is. Mi van? ?? ? De hát karácsony előtt nem voltak erre hajlandóak! Majd a szállítás napján a futár hív, hogy itt van a ház előtt. Mondom, akkor megyünk le. De kiderült, hogy ők anyukám címére vitték, mert nekik azt mondták. Rémes.... Végül összehoztuk, elhozták az én címemre, és a férjem ment le a bútorokért.
Az asztal és a szék nem csúcsminőség, de ár-érték arányban rendben van. Ezzel együtt soha többet Smartbútor!
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Ági!
Elnézést kérünk a kellemetlenségért. Valóban ingyen szállítunk kapuig, és a bepakolás egy plusz szolgáltatás ami 6900ft-ba kerül. Bízom benne, hogy a rendelt termékekkel, legalább elégedett. Használják egészséggel! További szép napot kívánunk!
Januári rendelésem még májusban sem sikerült teljesíteni! Az ügyfélszolgálaton ígéret hegyek amik sosem teljesülnek! A megrendelés után telefonon jelzik hogy 6-8 hét lehet a szállítás ami inkább fél év is lehet, vagy inkább soha! Senkinek nem ajánlom!
smartbutor.hu (1 éve)
Kedves Janacska!
Elnézést kérünk a kellemetlenségek miatt, ahogy többszöri telefonos egyeztetést követően, tájékoztattuk, sajnos alapanyaghiány van gyártónknál. Emailben alternatív termék választási lehetőségét is felajánlottunk Önnek. Bízunk benne, hogy hamarosan szállítja felénk a gyártó az Ön által rendelt terméket. Addig is szíves türelmét kérem. További szép napot kívánunk!