Samsung Magyarország

Samsung Magyarország
Cégnév
Samsung Magyarország
Alapítás éve:
1989
2.5
7
0
0
1
9
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Fizetési módok: Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Samsung Magyarország boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
41.2 %
0.0 %
0.0 %
5.9 %
52.9 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

Sok a negatív feedback, de én 10/10re értékelem a boltot. Minden úgy ment, ahogy írták, a szállítmányozás is hibátlan volt és nagyon jó készülékcsere programban vettem részt, amivel jelentős kedvezményben részesültem. Az applikációban leadott rendelés miatt további 5% kupont kaptam. AJÁNLOTT!

 
Vásárlói vélemény

Hazudoznak, ígérgetnek, 4 napot voltunk otthon és nem hozták a terméket, amit megrendeltünk. 18x hívtuk mind a szállítókat, mind a szállításszervezőt... egyik se volt korrekt. Egyik a másikra hivatkozik, hogy lerobbant a kocsi, nincs most két kolléga a hűtő kiszállításához, holnap jönnek, nem is hívnak, ha hívnak akkor se jöttek oda és a szervező nő meg egy alkalmatlan béna, aki amit ma

 
Vásárlói vélemény

Egy Samsung NV7B7997AAK/U3 típusú sütőt rendeltünk. Pontosan leszállították, a termék egyelőre kiváló.
A rendelés előtt volt egy elállásunk is, azt is a legnagyobb elégetségünk mellett intézték.
Saját tapasztalatom szerint korrek cég, ajánlanám őket!

 
Vásárlói vélemény

Kritikán aluli panaszkezelés, kerülés és lepattintom stílusú chat-bot-nál is rosszabb reakció.

 
Vásárlói vélemény

Hamis érvénytelen kuponokat ajánlanak amiket vásárlásnál nem fogadnak el! !
A telefont is eladom innentől kezdve ilyen olcsó kínai gyártónak megfelelő ámbár egy közép, illetve felsőkategóriás gyártó terméke ingyen sem kellene.. Ez a GVH hatás körébe tartozik...

 
Vásárlói vélemény

Rendeltem tőlük egy monitort, nem is olcsót, majdnem 400 ezer forint. Ki is fizettem előre, és megkaptam a visszaigazolásokat. Hétvégi napon, mikor a termék még csak összekészítési szakaszban volt, olvastam valamit róla, ami miatt úgy döntöttem, hogy lemondom a rendelést, és másikat választok helyette. Gondoltam időben vagyok, és a XXI. században az interneten nem jelenthet gondot töröln

 
Vásárlói vélemény

Egy tabletet akartam rendelni 2024 szeptemberében a felajánlott diákkedvezménnyel, részletfizetéssel.
Ahányszor elindítottam a keresést a Samsung. hu-n, annyiszor más ár és fizetési lehetőségek jöttek föl, soha nem az, ami az ajánlatban szerepelt. Egyszerűen lehetetlen volt elérni azt a típusú kedvezményt és részletfizetési lehetőséget, amit kerestem, de két azonos ajánlatot sem kaptam

 
Vásárlói vélemény

En Ausztriabol rendeltem meg a a 75qn95c keszüleket es mivel csak Magyarorszag területere szalitanak , egy Köszegi cimre adtam le a rendelest . A megigert kiszalitasra nem került sor . A legborzaszto hogy legalabb 10 x elö CHAT beszelgetest folytattam a Samsung Ügyfélszolgálattal legalabb 10 emailt irtam ( klön rairtam a levelekre hogy a Samsung Igazgatosagnak tovabbitani) es egy valasz

 
Vásárlói vélemény

Ez egy kicsit hosszabb komment lesz, de sajnos nem egyszerű ügyről van szó. Megköszönöm, aki végigolvassa, igyekszem részletesen elmagyarázni az értékelés okát.

Még előrendelési promócióban rendeltem meg a tabletet, amihez - mivel a csomagban nem volt dedikált töltő - felárért (tehát NEM ajándék termékért) rendeltem még egy 45 W-os gyorstöltőt is. Minden tökéletes működött, egészen o

 
György

A vásárolt mosó- és szárítógép hamar elromlott, aminek többszöri javítását a szervíz az ügyélszolgálattal együttműködve szándékosan vagy hanyagságból lassította ameddig a garancia lejárt. Csere készüléket nem biztosítottak. Az ügy fogyasztóvédelmi eljárásba kerül. Intő példa legyen mindenkinek aki bármilyen Samsung készüléket vásárolna. A vásárolt termék havi szinten romlik el, nyílvánva