Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat Posta |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Elért minősítések | |
---|---|
![]()
Ország Boltja 2012 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2012 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Ajándékozás termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2012 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2015 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2015 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Ajándékozás termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2015 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2016 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2016 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Ajándékozás termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2016 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2017 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2017 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Ajándékozás termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2017 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2018 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2018 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Hobbi, kellék, ajándék termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2018 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2019 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2019 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Hobbi, kellék, ajándék termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2019 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. ![]()
Ország Boltja 2020 Népszerűségi díj I. helyezett
Ez a bolt elnyerte a(z) I. helyet az Ország Boltja 2020 Népszerűségi díjaiért induló versenyen a(z) Hobbi, kellék, ajándék termékkategóriában. A Népszerűségi díj az internetes felhasználók díja, az ő szavazataik alapján választottuk ki 2020 legnépszerűbb boltjait. A Népszerűségi kategóriákban a 3 legtöbb szavazatot összegyűjtő boltot díjaztuk termékkategóriánként. |
Írjon véleményt a(z) KütyüBazár.hu boltról! Szerintem ez a bolt...
Hiányosan küldött csomagot kaptam, megreklamáltam. Ki kellett tölteni egy nyomtatvánt, csupa olan adattal ami a rendelésen rajta van. Nem akarásnak nyögés a vége. Felejtős a honlap.
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Manó! Sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatot szereztél nálunk. Célunk, hogy minden rendelést hiánytalanul és gördülékenyen teljesítsünk. A reklamációs űrlap kitöltése azért szükséges, hogy a problémát minél gyorsabban és pontosabban kezelhessük.
Sajnáljuk, hogy ilyen tapasztalatot szereztél nálunk. Célunk, hogy minden rendelést hiánytalanul és gördülékenyen teljesítsünk. A reklamációs űrlap kitöltése azért szükséges, hogy a problémát minél gyorsabban és pontosabban kezelhessük.
Természetesen folyamatosan dolgozunk a folyamataink egyszerűsítésén, és értékeljük a visszajelzésed. Ha bármiben segíthetünk, kérlek, vedd fel velünk a kapcsolatot!
Üdvözlettel,
Kütyübazár csapata
Megbízhatatlan cég. Több mint 2 hete rendeltem, azóta semmi hír, az "ügyfélszolgálat" elérhetetlen telefonon is és emailen is. Feleslegesen rendeltem innen, bármelyik népszerű kínai webshopról megérkezett volna már a rendelésem. Jó lenne visszakapni a pénzem de a többi véleményt olvasva most már az a gyanúm hogy az egész cég egy nagy scam. Senkinek nem ajánlom
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Rita! A termékek várható szállítási ideje a termék adatlapon és a visszaigazoló emailben is szerepel. Az ügyfélszolgálatunk a beérkező megkereséseket folyamatosan kezeli, előfordulhat, hogy a megnövekedett forgalom miatt a szokásosnál lassabban tudunk válaszolni. Elnézésed kérjük a kellemetlenségért, és természetesen, ha a rendelésed nem érkezett meg, segítünk a visszatérítésben is.
Kérjük, írj nekünk a hello@kutyubazar.hu címre, és igyekszünk minél gyorsabban megoldást találni!
Üdvözlettel,
KütyüBazár csapata
Egyáltalán nem ajánlott cég, december 9. -e óta a kifizetett karácsonyi rendelés 40 nap után még csak "rögzítés" státuszban van, senki nem keresett ezzel kapcsolatban.
Az ÁSZF szerint nem jogosult a vásárló kompenzációra, max. elállhat a rendeléstől.
Szánalmas csapat, egyoldalú ÁSZF-el. A honlapon (google felületen) nem is lehet ezeket értékelni, nyilvánvalóan nem véletlenül. !... Tovább »
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Móni!
Sajnáljuk, hogy nem vagy elégedett a rendelési folyamattal. A szállítási idő minden termék adatlapján és a visszaigazoló e-mailben is szerepel, hogy a vásárlóink pontos információt kapjanak a várható kézbesítésről. Természetesen megértjük, hogy kellemetlen a hosszabb várakozás, és ha szeretnéd, bármikor elállhatsz a rendeléstől, ebben készséggel segítünk.
Az ügyfélszolgálatunk minden beérkező megkeresést igyekszik mihamarabb kezelni, és ha még nem kaptál választ, kérlek, írj nekünk újra a hello@kutyubazar címre vagy próbálj meg elérni minket telefonon. Célunk, hogy minden ügyfelünk elégedetten zárja a vásárlást, ezért ha bármilyen további kérdésed van, állunk rendelkezésedre.
Üdvözlettel, Renáta
Nem látom be, hogy miért kellene rendeléssel támogatnunk a hazai webáruházakat. December 15-én rendeltem és fizettem ki egy vágólapot, és jan 14-én még nem jött meg. A státusza alapján csomagolásra vár. Azt a mágiát magamtól is meg tudtam volna csinálni, hogy megrendelem a Temuról, vagy az Aliról. Fele árban, szállítási költség nélkül megúsztam volna, és már rég nálam lenne. Nem ajánlom ... Tovább »ezt az áruházat.
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Boxi,
Sajnálattal halljuk, hogy negatív tapasztalata volt a rendelésével kapcsolatban. Megértjük az elégedetlenségét, és elnézést kérünk az esetleges kellemetlenségekért.
Fontos megjegyezni, hogy webáruházunk minden termék esetében feltünteti a várható szállítási időt, és a visszaigazoló e-mailben is szerepel, ha egy adott termék előrendelhető. Elképzelhető, hogy az Ön által rendelt vágólap ebbe a kategóriába esik, és emiatt hosszabb a szállítási idő.
Természetesen célunk, hogy minden rendelést a lehető leggyorsabban teljesítsünk. Ha szeretné ügyfélszolgálatunkkal felveheti a kapcsolatot, hogy pontos információt kapjon a már rendelés előtt is egy adott termék elérhetőségéről és szállítási időnkről
Köszönjük megértését és visszajelzését!
Üdvözlettel, KütyüBazár csapata
Újévi akcióban meghirdetve a termék. Főoldalon hirdetve az akció, hogy "Ne maradj le". Azt írja raktáron. Megrendelem, majd törlik a rendelést, hogy nem kaptak a termékből. Akkor miért lett leakciózva? ??
Soha többet...
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Geri,
Sajnáljuk, hogy ilyen kellemetlen tapasztalata volt rendelésével kapcsolatban. Teljesen megértjük az elégedetlenségét, és elnézést kérünk a kellemetlenségért.
Előfordulhat, hogy egy akciós termék a meghirdetés pillanatában még elérhető, azonban a nagy érdeklődés miatt gyorsan elfogy, és sajnos a beszállítónk sem tudja időben biztosítani az utánpótlást. Ilyen esetekben igyekszünk minden lehetőséget megvizsgálni, hogy pótolni tudjuk a készletet, de sajnos most nem sikerült megoldást találnunk.
Nagyon sajnáljuk a történteket, és köszönjük a visszajelzését. Folyamatosan dolgozunk azon, hogy javítsunk a készletinformációink pontosságán és az ilyen helyzetek elkerülésén.
Üdvözlettel, KütyüBazár csapata
Szép estét! December 20. -àn rendeltem, még nem érkezett meg a rendelésem, bankkàrtyàval rendeztem előre! Telefonon elérni lehetetlen! Örülnék ha történne valami az ügyben, mondjuk megérkezne amit rendeltem! Köszönöm! Ui : remélem adhatok majd egy jobb értékelést is! !!
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Orsolya,
Köszönjük, hogy írt nekünk! Rendszerünk alapján a csomagja már megérkezett Önhöz az értékelés megírását követően egy pár napon belül.
Fontos megjegyezni, hogy weboldalunkon és a visszaigazoló e-mailben mindig feltüntetjük, ha egy termék előrendelhető, így a szállítási idő ez esetben hosszabb lehet. Ügyfélszolgálatunk jelenleg a szokásosnál is nagyobb terhelés alatt áll, ezért előfordulhat, hogy nehezebben elérhetőek vagyunk telefonon. Elnézését kérjük ezért, és javasoljuk, hogy e-mailben is vegye fel velünk a kapcsolatot, hogy mielőbb segíthessünk.
Bízunk benne, hogy végül elégedett a rendelésével, és hamarosan egy pozitív értékelést is kaphatunk Öntől. Ha bármilyen kérdése van, állunk rendelkezésére!
Üdvözlettel, KütyüBazár csapata
Két héttel karácsony előtt rendeltem, azt írták megérkezik a termék karácsonyig, most meg már januárra ígérik. Kislányomnak meg magyarázhatom hogy a Jézuska mit "..." el és miért…
KütyüBazár.hu (3 hónapja)
Kedves Katalin!
Elnézését kérjük a kellemetlenségekért. A karácsonyi időszak miatt a szállítási idő sajnos hosszabb lehet a megszokottnál. A nyomkövetési linken keresztül tekintheti meg a csomag aktuális státuszát.
Köszönjük a türelmét és megértését! Ha bármiben segíthetünk, kérjük, forduljon hozzánk bizalommal.
Rendeltem egy merev íróasztal-könyöklőt. Félbehajtva lett elküldve, ráadásul koszos, szennyezett formában. Aki ezt becsomagolta (belehajtogatta a futár-csomagba) , annak lövése sem volt arról, mit csinál. Mintha egy vázát kértem volna amit utána darabokra törnek, mert úgy belefér a futár csomagba..
Küldtem fényképeket, a termék használhatatlan. Semmi reakciót nem kaptam.
Messzire k... Tovább »erülendő inkompetens banda.
KütyüBazár.hu (1 hónapja)
Kedves Balázs,
Köszönjük, hogy megosztotta velünk tapasztalatát, és elnézést kérünk a kellemetlenségért! Mindig arra törekszünk, hogy a legjobb minőségű szolgáltatást nyújtsuk vásárlóinknak, és értékeljük a visszajelzését. A csomagolás kiemelten fontos számunkra, és az Ön által említett eset segít abban, hogy még nagyobb figyelmet fordítsunk erre a jövőben.
Még egyszer köszönjük a visszajelzést, és bízunk benne, hogy a következő vásárlásakor pozitívabb tapasztalatokkal gazdagodhat!
Üdvözlettel, KütyüBazár csapata
Fele megrendelt dolgunk hibás vagy egyáltalán nem működött . Emailre nem válaszolnak telefonon elèrni nagyon hosszadalmas . Pènz vissza fizetèst nagyon nem akarták felajánlani többször a fogyasztó vèdelemmel kellett fenyegetőzni.... Vissza küldèsben nem voltak segítőkèszek ! Soha az èletben nem vásárolnák tőlük!
KütyüBazár.hu (3 hónapja)
Nagyon sajnáljuk a kellemetlenségeket, amelyeket tapasztalt, és őszintén elnézést kérünk az okozott nehézségekért. Szeretnénk biztosítani Önt arról, hogy az ügyintézést már megkezdtük, és mindent megteszünk annak érdekében, hogy mielőbb megoldást találjunk az Ön számára.
Köszönjük a türelmét és megértését!
November 10. Rendeltem tőlük. Télapó ajándék lett volna. Előre kifizettem. November 23. Írtam emailt mi van a csomaggal. Nem válaszoltak. November 28. án telefonon érdeklődtem megérkezik e a csomag időben december 6 előtt. Megnyugtattak hogy igen. Azóta sem érkezett meg.
KütyüBazár.hu (3 hónapja)
Elnézését kérjük a kellemetlenségekért. Szeretnénk tájékoztatni, hogy a karácsonyi időszak miatt a szállítási idő hosszabb lehet a szokásosnál. Rendelését már teljesítettük.
Köszönjük türelmét és megértését! Ha bármilyen további kérdése lenne, forduljon hozzánk bizalommal.