Deichmann Cipőkereskedelmi Kft.

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft.
Cégnév
Deichmann Cipő
Alapítás éve:
1913
Tel.:
06 80 / 840-840
1
3
2
0
0
102
Bemutatkozás
Rendelj cipőt online, gyorsan és egyszerűen! Több, mint 100 magyarországi üzletünk mellett kényelmesen, akár otthonról is megrendelheted kedvenc cipődet a Deichmann webáruházából. Női, férfi és gyerekcipők széles választéka vár kedvező áron. A cipővásárlás még soha nem volt ilyen egyszerű! Válogass kedvedre a divatos cipők között, vagy válassz magadnak egy trendi kiegészítőt.
Weboldalon elérhető szolgáltatások
Termékátvételi módok: Személyes átvétel
Futárszolgálat
Fizetési módok: Készpénz
Átutalás
Bankkártya
Rendelési módok: Webshop
Telefon
Vélemények

Írjon véleményt a(z) Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. boltról!

1
         
2
3
4

A vélemény elküldésével hozzájárul ahhoz, hogy megadott e-mail címét az Online Comparison Shopping Kft. (H-1074 Budapest, Rákóczi út 70-72; Árukereső.hu) adatkezelőként kezelje. Az adatkezelésről további tájékoztatások itt érhetőek el.

Vélemény elküldése
VÉLEMÉNYEK ÉRTÉKELÉS SZERINT
Értékelés
 
%
2.8 %
1.9 %
0.0 %
0.0 %
95.3 %
Összes vélemény
Vásárlói vélemény

Gyenge minőségű termèkek vannak árulva, amely hamar tönkremegy. Persze azonnal a vásárló a hibás, de ha ehhez papír is kell, akkor a Hoffer Bt. mèg a papírt ki is állítja, ahol tuti biztos, hogy a vásárló lesz a hibás.
Ez a magatartás számomra minősithetetlen.

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (18 órája)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Még egy csillagot sem érdemelnek. A náluk vásárolt bakancs talpa két hét után levált. A terméket nem cserélik ilyen esetben sem. Javítást vállaltak, majd újabb néhány hét után ugyanannak a lábbelinek ismét levált a talpa. Először arra hivatkoztak, hogy nem ugyanott vált le ahol ragasztották, tehát nem gyári hibás, utána pedig arra, hogy minden bizonnyal nem rendeltetésszerű használat tör

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 napja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Ha tudnék 0 csillagot adnék. Ne vásároljatok náluk. 2 hét garanciát sem vállalnak a lábbelikre. Vagyis azt mondják, hogy igen, de a minőségi kifogásokat sorra elutasítják. Sajnos csak most néztem jobban utánuk, miután 2. alkalommal járok úgy, hogy két hét alatt tönkre ment a lábbelim, amit náluk vásároltam, ők pedig nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva kibújnak a garancia alól. Le

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hete)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

2025. március 20. 15, 32... telefonon kerestük a Deichmann Mammutban lévő üzletét, mivel Szombathelyen megnézték a rendszerben, amit kerestünk, az ott van készleten. Felvette a telefont egy modortalan hölgy, aki először rávágta, hogy nincs az a termék, amit keresünk, majd amikor közöltük, hogy márpedig kell lennie, mert a rendszerben látszik. Ezt követően nagy nehezen megnézte, és közöl

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett üzletünkben! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben szeretné, hogy felülvizsgáljuk az esetet.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Két hónapos Bench bakancs mindkét orrát elengedte a ragasztó, bevittük az üzletbe, ott egyből azt mondták, hogy használatból eredő hiba. Bevizsgáltattuk, nem sokkal később kaptuk az SMS-t utána, hogy fáradjunk be az üzletbe a jegyzőkönyvvel. Leírták sablon szöveggel a bevizsgálás eredményét, hogy használatból eredő. Kijöttünk a boltból és kidobtuk az egészet dobozostúl. Soha többet Deich

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Két hónappal ezelőtt vásárolt csizma talpa levált, ezért visszavittük egy üzletbe garanciális ügyintézésre. Az üzletvezető helyettes első mondata az volt: "Előre szeretném tisztázni, hogy nálunk nincs garancia, csak szavatosság. " A stílusból érezhető volt, hogy nem lesz pozitív a látogatásunk eredménye. A csizmát hosszasan, bohózatba illő módon tapogatta, hajlítgatta, és azt ismételgett

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Senki ne vegyen itt cipőt! Karácsonyra kaptam egy FILA bakancsot amit én választottam magamnak. Nagyon kényelmes volt mivel keskeny a labfejem nagyon örültem neki hogy méretben és minden tekintetben kényelmesnek bizonyult. Viszont kb 2 hónap után elkezdett varrás mentén szét válni a cipő pedig csak munkába járáshoz hordtam ( irodai munka)
Vissza vittem és , , bevizsgálásra" küldte az o

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Lány csizma vásárlás , 1 hónap sarok kopás/üreges csizma talp/ . Azt mondták nem javítható. Szakvélemény szerint a szokásos sablonos szöveg miszerint nem rendeltetésszerű használat. Öt gyerkőcnek vásároltam Deichmannban évi kb. 12-16 cipőt s csizmát. Na ezek után többször biztos hogy egy párat sem. . Egy làbbeliért ennyit veszteni, biztos megéri.

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)

Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségért!
Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Kisfiam 2, 5 hónapos csizmája szétszakadt, természetesen garancia elutasítva. Soha többet. Nagy csalódás.

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hónapja)

Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!

Vásárlói vélemény

Sajnos egy nagy csalódás a kiszolgálással kapcsolatban.
Tegnapi nap folyamán a délutáni órákban az eladó többet foglalkozott a telefonja nyomkodásával hiába kértem segitseget a Tatai boltban.
Nagyon nehezére esett kommunikálni velem.
Végül az volt kérdésemre a válasza
Rendeljem meg magamnak ha nem jó a méret így jártam.
Nem értem miért megy ilyen helyre dolgozni ha nem szereti

 

Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hónapja)

Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségért! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll. Köszönjük!