Bemutatkozás |
---|
Rendelj cipőt online, gyorsan és egyszerűen! Több, mint 100 magyarországi üzletünk mellett kényelmesen, akár otthonról is megrendelheted kedvenc cipődet a Deichmann webáruházából. Női, férfi és gyerekcipők széles választéka vár kedvező áron. A cipővásárlás még soha nem volt ilyen egyszerű! Válogass kedvedre a divatos cipők között, vagy válassz magadnak egy trendi kiegészítőt. |
Weboldalon elérhető szolgáltatások | |
---|---|
Termékátvételi módok: | Személyes átvétel Futárszolgálat |
Fizetési módok: | Készpénz Átutalás Bankkártya |
Rendelési módok: | Webshop Telefon |
Írjon véleményt a(z) Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. boltról! Szerintem ez a bolt...
Gyenge minőségű termèkek vannak árulva, amely hamar tönkremegy. Persze azonnal a vásárló a hibás, de ha ehhez papír is kell, akkor a Hoffer Bt. mèg a papírt ki is állítja, ahol tuti biztos, hogy a vásárló lesz a hibás.
Ez a magatartás számomra minősithetetlen.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (18 órája)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Még egy csillagot sem érdemelnek. A náluk vásárolt bakancs talpa két hét után levált. A terméket nem cserélik ilyen esetben sem. Javítást vállaltak, majd újabb néhány hét után ugyanannak a lábbelinek ismét levált a talpa. Először arra hivatkoztak, hogy nem ugyanott vált le ahol ragasztották, tehát nem gyári hibás, utána pedig arra, hogy minden bizonnyal nem rendeltetésszerű használat tör... Tovább »tént. A javítások több hetet vettek igénybe, így a novemberben vásárolt és mindössze kb. öt hetet hordott bakancsot áprilisban sikerült visszakapni.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 napja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Ha tudnék 0 csillagot adnék. Ne vásároljatok náluk. 2 hét garanciát sem vállalnak a lábbelikre. Vagyis azt mondják, hogy igen, de a minőségi kifogásokat sorra elutasítják. Sajnos csak most néztem jobban utánuk, miután 2. alkalommal járok úgy, hogy két hét alatt tönkre ment a lábbelim, amit náluk vásároltam, ők pedig nem rendeltetésszerű használatra hivatkozva kibújnak a garancia alól. Le... Tovább »gutóbb egy Graceland -es esőcsizmának a lábfej részén lévő matt lakkfelület 2 hét alatt foltokban lehámlott.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hete)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
2025. március 20. 15, 32... telefonon kerestük a Deichmann Mammutban lévő üzletét, mivel Szombathelyen megnézték a rendszerben, amit kerestünk, az ott van készleten. Felvette a telefont egy modortalan hölgy, aki először rávágta, hogy nincs az a termék, amit keresünk, majd amikor közöltük, hogy márpedig kell lennie, mert a rendszerben látszik. Ezt követően nagy nehezen megnézte, és közöl... Tovább »te, hogy mégis csak van, de meg kell keresnie, erre viszont nem ér rá. Mondtuk neki, hogy egy kislány ezt kapta karácsonyra, elhagyta és nagyon szeretne egy ugyanilyet. Ez sem hatotta meg a hölgyet, közölte, hogy óránként hívogassuk, aztán meglátja, mikor tudja megnézni, hogy a termék valóban fellelhető-e a boltban. Kértük, hogy nézze meg, mert mennénk érte, messzebbről, erre lecsapta a telefont, és ezt követően többet fel sem vette. Egy másik számról később elértük az üzletet, kértük az üzletvezetőt, aki annyit mondott: "megtehetik a panaszt, nem tudok mit csinálni, ,... de, tudott volna mit csinálni, elnézést kér és megkeresi ő vagy a kollégája a terméket. Felháborító ez a hozzáállás a vevőkhöz! !!
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett üzletünkben! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben szeretné, hogy felülvizsgáljuk az esetet.
Köszönjük!
Két hónapos Bench bakancs mindkét orrát elengedte a ragasztó, bevittük az üzletbe, ott egyből azt mondták, hogy használatból eredő hiba. Bevizsgáltattuk, nem sokkal később kaptuk az SMS-t utána, hogy fáradjunk be az üzletbe a jegyzőkönyvvel. Leírták sablon szöveggel a bevizsgálás eredményét, hogy használatból eredő. Kijöttünk a boltból és kidobtuk az egészet dobozostúl. Soha többet Deich... Tovább »mann.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Két hónappal ezelőtt vásárolt csizma talpa levált, ezért visszavittük egy üzletbe garanciális ügyintézésre. Az üzletvezető helyettes első mondata az volt: "Előre szeretném tisztázni, hogy nálunk nincs garancia, csak szavatosság. " A stílusból érezhető volt, hogy nem lesz pozitív a látogatásunk eredménye. A csizmát hosszasan, bohózatba illő módon tapogatta, hajlítgatta, és azt ismételgett... Tovább »e, hogy a talp leválása nem gyártási hiba következménye. Arra a kérdésünkre viszont nem adott választ, hogy akkor mégis minek az eredménye, hiszen a csizma a két hónapos használat ellenére a talpleválást leszámítva újszerű állapotban volt.
Jegyzőkönyvet ugyan felvett, de az elutasítás végig érezhető volt. A hozzáállása nem volt vevőbarát, és úgy tűnt, inkább a reklamációk elutasítása az elsődleges célja, nem pedig a korrekt ügyintézés.
Azt éreztem, hogy ez egy bevett taktika: megnehezítik a garanciális ügyintézést, az üzletben elutasítást kapsz, és ha nincs türelmed szakértői véleményt kérni, akkor végül megjavíttatod vagy kidobod a hibás terméket. Utólag jutott tudomásomra hogy létezik egy Deichmann károsultakat tömörítő, több száz tagú csoport a Facebook-on. Az ottani tapasztalatok leírásából és a Google értékelésekből megtudható, hogy az a szakértő, aki ilyenen esetben a vásárlóknak a Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. számlájára állít ki szakvéleményt, minden esetben nem rendeltetésszerű használatot állapít meg. A Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. szerepel abban a listában, amely cégek nem fogadják el a békéltető testületek ajánlását.
Más külföldi webáruházak, például az eCipő és a Supersklep, hasonló esetben ingyen visszaszállították a hibás terméket, és rövid időn belül visszatérítették a teljes vételárat.
⚠ Csak akkor vásároljon a webáruházban vagy üzletben, ha nem számít a garancia érvényesíthetőségére!
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Senki ne vegyen itt cipőt! Karácsonyra kaptam egy FILA bakancsot amit én választottam magamnak. Nagyon kényelmes volt mivel keskeny a labfejem nagyon örültem neki hogy méretben és minden tekintetben kényelmesnek bizonyult. Viszont kb 2 hónap után elkezdett varrás mentén szét válni a cipő pedig csak munkába járáshoz hordtam ( irodai munka)
Vissza vittem és , , bevizsgálásra" küldte az o... Tovább »ttani eladó hölgy.... Jó hiszeműen vártam a pozitív választ de mikor kb másfél hét múlva értesitettek sem javítást sem cserét nem kínáltak fel. A papírra azt írták hogy nem volt megfelelő a méret. Sem hosszában sem széltében
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Lány csizma vásárlás , 1 hónap sarok kopás/üreges csizma talp/ . Azt mondták nem javítható. Szakvélemény szerint a szokásos sablonos szöveg miszerint nem rendeltetésszerű használat. Öt gyerkőcnek vásároltam Deichmannban évi kb. 12-16 cipőt s csizmát. Na ezek után többször biztos hogy egy párat sem. . Egy làbbeliért ennyit veszteni, biztos megéri.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (1 hónapja)
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségért!
Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Kisfiam 2, 5 hónapos csizmája szétszakadt, természetesen garancia elutasítva. Soha többet. Nagy csalódás.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hónapja)
Kedves Vásárlónk!
Sajnáljuk, amennyiben kellemetlen tapasztalatot szerzett! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll.
Köszönjük!
Sajnos egy nagy csalódás a kiszolgálással kapcsolatban.
Tegnapi nap folyamán a délutáni órákban az eladó többet foglalkozott a telefonja nyomkodásával hiába kértem segitseget a Tatai boltban.
Nagyon nehezére esett kommunikálni velem.
Végül az volt kérdésemre a válasza
Rendeljem meg magamnak ha nem jó a méret így jártam.
Nem értem miért megy ilyen helyre dolgozni ha nem szereti ... Tovább »a munkáját.
Deichmann Cipőkereskedelmi Kft. (2 hónapja)
Elnézését kérjük a felmerült kellemetlenségért! Kérjük, hogy küldje el panaszát az ugyfelszolgalat@deichmann.com email címre, amennyiben az továbbra is fennáll. Köszönjük!