Töltse ki kérdőívünket, és vegyen részt Magyarország egyik legnagyobb e-kereskedelmi kutatásának őszi fordulójában:
A kitöltési határidő: 2022. október 26., éjfél
A GKID az ország piacvezető ár-összehasonlító oldalával, az Árukereső.hu-val karöltve 2014-óta, immár 9. éve vizsgálja a belföldi webáruház-piacot az Online Kiskereskedelmi Index keretein belül. A kutatássorozat módszertanát 2022-ben már az Ecommerce Hungary is hivatalosan elismeri.
Az elmúlt 2,5 év igen sok kihívást tartogatott az e-kereskedelem számára – míg korábban nagy biztonsággal lehetett a múltbeli adatok alapján tervezni, ez most a külső körülmények folyamatos változása miatt sokkal nehezebbé vált. A pandémia már mögöttünk van és lassan a szállítási láncok is helyreállnak, azonban most már más típusú kihívásokkal találják magukat szembe a kereskedők: a rezsiköltségek emelkedése, a munkaerőpiac változásai, az inflációs hatások mellett egy várhatóan csökkenő vásárlóerő mellett kell a cég működését és eredményességét biztosítani.
Ön hogyan készül az ünnepi szezonra? Milyen várakozásai vannak a vásárlói szokások változását és a forgalmat illetően? Töltse ki Magyarország egyik legfontosabb e-kereskedelmi kutatását, és cserébe megkapja tőlünk a kutatás eredményeit.
A kutatás eredményei ilyen turbulens időszakban különösen fontosak, ezért szeretnénk motiválni a kitöltését és megköszönni az idejét. A kitöltésért cserébe az alábbiakat kínáljuk:
A teljes OKI tanulmányA GKID-től és az Árukereső.hu-tól a felmérés eredményeként elkészülő e-kereskedelmi piaci elemzés, ami nagy részletességgel tér ki az aktualitásokra!
|
Egyedi piackutatásA tanulmány mellett a GKID jóvoltából kisorsolunk 1 db márkaismertségi piackutatást a teljes kitöltők között, melyet személyre szabottan, 2000 fős online vásárlói mintán készít el a GKID. Értéke 800.000 Ft. |
A kitöltési határidő: 2022. október 26., éjfél
Az elmúlt 2,5 év igen sok kihívást tartogatott az e-kereskedelem számára – míg korábban nagy biztonsággal lehetett a múltbeli adatok alapján tervezni, ez most a külső körülmények folyamatos változása miatt sokkal nehezebbé vált. A pandémia már mögöttünk van és lassan a szállítási láncok is helyreállnak, azonban most már más típusú kihívásokkal találják magukat szembe a kereskedők: a rezsiköltségek emelkedése, a munkaerőpiac változásai, az inflációs hatások mellett egy várhatóan csökkenő vásárlóerő mellett kell a cég működését és eredményességét biztosítani..
A jelenlegi piaci körülmények újfajta megközelítést, ötleteket, stratégiát követelnek. Ahhoz, hogy a piac működését megértsük, fontos lenne, hogy Ön is elmondja tapasztalatait, véleményét, meglátásait, várakozásait az idei év egészével kapcsolatosan – cserében mi megmutatjuk az Önt körülvevő piac jellemzőit, és a többi kereskedő visszajelzését erről az időszakról.
A kérdőívet a “Kitöltöm a kérdőívet” gombra kattintva töltheti ki, online formában.
FONTOS: a kitöltési határidő fix, 2022. október 26., szerda éjfél
A kutatásból készült riportot november elején kapják meg a kitöltők.
A sajtóanyag november közepén kerül publikálásra a GKID, az Árukereső.hu, valamint az Ecommerce Hungary oldalán.
A tanulmányt csak a kérdőív teljes kitöltését, a kapcsolattartói adatok helyes megadását és az adatkezelési szabályzat elfogadását követően tudjuk elküldeni, e-mailben.
A kutatással kapcsolatos adatkezelésről, valamint a nyeremények sorsolásának és átadásának menetéről az ezen linken olvashat: OKI részvételi feltételek és játékszabályzat
A GKID és az Árukereső.hu közös kutatás-sorozata, az Online Kiskereskedelmi Index legfrissebb sajtóközleményét az alábbi linken tekintheti meg
A korábbi OKI kutatások sajtóközleményeit is megtekintheti a GKID oldalán, az alábbi gombra kattintva:
Bármi kérdése van, legyen az a kutatás részleteivel kapcsolatos szakmai kérdés, esetleg az oldal működésével és a tanulmányok letöltésével összefüggő, az alábbi elérhetőségeken bátran fordulhat Partner tanácsadóinkhoz vagy akár szakmai partnerünkhöz, a GKID-hez.
GKID
1082 Budapest, Futó utca 37-45. |
Árukereső.hu
1074 Budapest, Rákóczi út 70-72. |
Az Árukereső.hu Magyarország piacvezető ár-összehasonlító oldala és online vásárlási kalauza, amely 2004 óta több millió vásárlásban segítette a felhasználókat és a boltokat. Látogatói több mint 4500 bolt és 21 millió ajánlat között válogathatnak egy felületen.
Az Árukereső.hu küldetése, hogy a vásárlók a legfontosabb szempontokat figyelembe véve, kényelmesen és gyorsan válasszák ki a számukra legkedvezőbb ajánlatokat. A szolgáltatások folyamatos fejlesztésével, illetve kiegészítő szolgáltatások révén fokozza a vásárlási élményt és megkönnyítse a döntéshozatalt, ezzel népszerűsítve az internetes vásárlást.
A GKID (korábban GKI Digital) a gazdaság számos területét lefedő piackutatásokra és stratégiai tanácsadásra szakosodott vállalat.
A GKID célkitűzése a folyton változó világ és a vele együtt fejlődő digitális gazdaság naprakész mérése és vizsgálata, mely révén stratégiai, üzletfejlesztési és marketing célokra is használható értéket teremthet a kereskedőknek, szolgáltatóknak.
Kutatásunk segítséget jelent a hazai webáruházak számára, akik szeretnék tartani a lépést a változásokkal, hiszen elemzéseinknek köszönhetően részletes képet kaphatnak a magyar e-kereskedelmi piacról.
Töltse ki kérdőívünket, és vegyen részt Magyarország egyik legfontosabb e-kereskedelmi kutatásában! Garantált ajándékok és nyereményjáték!
A kitöltési határidő: 2022. október 26., éjfél